تشكیلات خودگردان از جهانیان خواست برای پایان یافتن نقض حقوق زندانیان فلسطینی اقدام كنند
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرگزاری فرانسه، به دنبال انتشار گزارش سازمان عفو بین الملل درباره نقض حقوق زندانیان فلسطینی، تشكیلات خودگردان فلسطینی روز چهارشنبه از كشورهای جهان خواست برای پایان یافتن نقض حقوق اسرای فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی تلاش كنند.

مركز اطلاع رسانی تشكیلات خودگردان فلسطینی در بیانیه ای اعلام كرد، كابینه فلسطینی از جامعه بین المللی می خواهد برای پایان دادن به شكنجه و بازداشت بدون محاكمه و سایر موارد نقض حقوق زندانیان فلسطینی كه در گزارش سازمان عفو بین الملل به آنها اشاره شده است، اقدام كند و صرفا به محكوم كردن این اقدامات بسنده نكند.

سازمان عفو بین الملل در گزارش روز چهارشنبه خود خواستار آزاد شدن همه بازداشت شدگان فلسطینی شد كه بدون محاكمه در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند یا این كه به سرعت اتهامات آنان اعلام شود و آنان بر اساس معیارهای بین المللی عادلانه، محاكمه شوند.

این سازمان در گزارش خود اعلام كرد در پایان ماه آوریل امسال دست كم 308 فلسطینی از جمله 24 نماینده شورای قانونگذاری و فعالان حقوقی و روزنامه نگاران، بدون هیچ اتهامی و بدون محاكمه در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می بردند.

بر اساس قوانین رژیم صهیونیستی ، می توان افراد را بدون هیچ اتهامی به مدت شش ماه بازداشت كرد كه این مدت به طور نامحدود قابل تمدید است.

غسان الخطیب رئیس مركز اطلاع رسانی دولتی فلسطینی گفت گزارش سازمان عفو بین الملل، موارد نقض حقوق بشر به دست رژیم صهیونیستی را برملا می كند و خواستار برداشتن گام های فوری و عملی برای آزادی فوری بازداشت شدگان فلسطینی یا محاكمه عادلانه آنان می شود.

الخطیب افزود سازمان عفو بین الملل به جهانیان نشان داد كه رژیم صهیونیستی قوانین بین المللی و توافقنامه ها را نقض می كند و از مجازات نیز می گریزد.

سازمان عفو بین الملل همچنین از رژیم صهیونیستی خواست فلسطینی ها را به اجبار از كرانه باختری به نوار غزه تبعید نكند و همه بازداشت شدگان از هرگونه شكنجه و بدرفتاری در امان باشند.

**2016** 3404





:: برچسب‌ها: ایالات متحده , هالووین ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: